fnugg blue, gezocht |
Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
Dit subforum is bedoeld om te discussieren over opnames: MP3, CD/DVD, radio, TV
Wat mag hier niet:
E-mail adressen uitwisselen om bestanden te delen
Verzoeken/Aanbieden/Links plaatsen van bestanden waar Copyright op zit
Wat mag hier wel:
Discussieren over opnames: MP3, CD/DVD, radio, TV
Verzoeken/Aanbieden/Links plaatsen van bestanden waar geen Copyright op zit denk bv aan Live opnames van een eigen vereniging
Voordat je een nieuwe onderwerp gaat plaatsen raadt ik je aan om eerst te zoeken in de
webwinkel van onze sponsor: www.worldofbrass.com
![]() ![]() |
fnugg blue, gezocht |
Thu 14 January 2010 - 21:52
Bericht
|
|
|
Nieuw lid ![]() Berichten: 6 Sinds: 14 January '10 Harmonie harmonie irene Eb Bas - schenkelaar eb, cerveny bb - yamaha 60c4 |
ik zoek de solo partij voor de esbas van fnugg blue.
niet die van baadsvik maar de orginele. wil hem gaan instuderen om vervolgens op mijn bas examen te spelen. heb je hem toevallig liggen laat het even weten mvg. harry |
|
|
|
Sat 16 January 2010 - 20:05
Bericht
|
|
|
Nieuw lid ![]() Berichten: 21 Sinds: 30 September '05 geen Gestopt - geen - geen |
volgens mij is de uitvoering van baadsvik het origineel
|
|
|
|
Sat 16 January 2010 - 21:19
Bericht
|
|
|
Nieuw lid ![]() Berichten: 14 Sinds: 3 July '06 oefening en uitspanning Bb Bas - B&S - Giddings & Webster Diablo |
ik weet het wel zeker
|
|
|
|
Sun 17 January 2010 - 00:49
Bericht
|
|
|
Nieuw lid ![]() Berichten: 6 Sinds: 14 January '10 Harmonie harmonie irene Eb Bas - schenkelaar eb, cerveny bb - yamaha 60c4 |
oke, ik heb thuis fnugg van baadsvik die review van zijn site, maar die is toch anders dan dat hij speelt. maar toch als iemand die partij heeft hoor ik het graag.
|
|
|
|
Sun 17 January 2010 - 11:28
Bericht
|
|
|
Nieuw lid ![]() Berichten: 3 Sinds: 20 November '08 Brassband PBG Slagwerk |
Waarom vraag je het hem zelf niet even hoe het zit. Hij is komend weekend in Groningen.
Gr. André |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Print Versie | Actuele tijd: 8 Sep 2010 - 14:02 |